Organizacja i koordynowanie administracji
Zarządzanie dokumentami i korespondencją w firmie
Wybór dostawców i zarządzanie dostawami do biura
Nadzór nad regulowaniem zobowiązań spółki
Fakturowanie i kontrola przepływów finansowych
Przyjmowanie gości i organizowanie spotkań
Pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla klientów
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Skrupulatności, dokładności i punktualności
Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Biegłej obsługi komputera i programów MS Office
Umiejętność obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem
atrakcyjny model wynagrodzenia uzależniony od zaangażowania w powierzone zadania
ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i przyjaznym zespole
pracę w pełnym wymiarze godzinowym – pełny etat
szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Prosimy o przesyłanie aplikacji z dopiskiem Nr referencyjnego w temacie maila, na adres email: rekrutacja@tradetech.pl Wszystkie zgłoszenia będą traktowane jako poufne.
Przesłanie dokumentów aplikacyjnych stanowi wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Trade Tech Sp. z o.o. w celach rekrutacyjnych. Zgoda ta może zostać wycofana w każdym czasie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych w celach rekrutacyjnych jest Trade Tech Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa („Administrator”). Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych przez Administratora uzyskasz klikając w link.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Miejsce pracy: Warszawa